logo
0
logo
0

Důležité stránky

Doprava

Reklamace

On-line podání reklamace / Odstoupení od smlouvy

Vážený zákazníku,

připravili jsme pro Vás jednoduchou formu, jak reklamovat či vyměnit zboží nebo odstoupit od smlouvy *. Následující průvodce Vám celý proces zjednoduší a vy tak pouze odešlete zboží na adresu našeho reklamačního oddělení nebo donesete zboží na naší pobočku. Začněte zadáním vašeho emailu a čísla objednávky. V případě, že nevíte číslo objednávky, nechte si zaslat email s historií vašich posledních objednávek.

Zadejte email a číslo objednávky:

Email:
Zaslat historii objednávek na email
Č. objednávky: :


 * V případě, že jste objednávku ještě nepřevzali, stačí kontaktovat zákaznickou podporu a říci si o stornování své objednávky.
- na emailu obchod@parfiky.cz
- nebo na telefonu 222 160 020