< Zpět do obchodu

Vrácení zboží do 14 dnů

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

V případě, že jste konečný spotřebitel zakoupeného zboží, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na naší kamenné pobočce.

Kde zboží vrátit

Zboží zašlete na naší adresu
PremierParfum s.r.o.
Adresa reklamačního oddělení
PremierParfum s.r.o. - reklamační oddělení
Pobočka Na Florenci 23
110 00 Praha 1

společně s žádostí o vrácení ( průvodním dopisem ) a číslem Vašeho účtu.

Zboží můžete vrátit také na naší pobočce Na Florenci 23, Praha 1.

Reklamační proces vrácení zboží však v tomto případě nelze provést přímo na pobočce, zde Vaši žádost pouze přijmou a postoupí na reklamační oddělení.

Vyřízení

Po přijetí reklamační zásilky s žádostí obdržíte emailovou formou reklamační protokol a následně i zprávu o vyřízení reklamace.
Peníze za zboží Vám následně zašleme na bankovní účet, celý proces trvá obvykle několik dnů, maximálně 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení.

Peníze nelze zaslat složenkou. Vždy uvádějte číslo Vašeho účtu.

Důležité upozornění

Pro vrácení plné prodejní ceny je zboží třeba vracet v původním stavu, neporušené a nepoužité.
V případě vrácení rozbaleného, vyzkoušeného či jinak opotřebovaného zboží ( platí i pro rozbalený celofán na zboží ), má firma PremierParfum s.r.o. nárok na náhradu rozdílu běžné prodejní ceny a ceny za kterou bude toto zboží k prodeji v sekci zlevněné zboží.
Upozorňujeme, že parfémy, které byly zkoušeny, již nelze zařadit do běžného prodeje.
O výši náhrady budete informování emailem a bude odečtena z částky k vrácení.