logo
0
logo
0

Důležité stránky

Doprava

Reklamace

Jak probíhá doručení kurýrem DPD

  1. Dokončíte svou objednávku na Parfiky.cz *
  2. V emailu, který Vám zašleme, naleznete odkaz pro podrobné sledování stavu Vaší objednávky
  3. Objednávku vyexpedujeme
  4. Na depu DPD se zásilka zpracuje
  5. Přijde Vám SMS/email s informací o doručení a odkazem na aplikaci DPD kurýr a osobní kód *
    • v aplikaci máte možnost upravit čas i místo doručení Vaší zásilky, případně si ji přesměrovat na odběrná místa DPD ParcelShopů
    • v případě, že si čas/místo neupravíte, měl by Vám kurýr doručovat zásilku následující pracovní den po expedici na zadanou adresu v objednávce
  6. Kurýr Vás před doručením zásilky kontaktuje a následně Vám zásilku přiveze
* prosíme, nepište do poznámky k objednávce upřesňující požadavky na časy doručení, tuto informaci není možné takto předat společnosti DPD, čas doručení můžete upravit následně po expedici zásilky v aplikaci DPD kurýr

Kontakty na přepravní společnost DPD

225 373 373 (225 DPD DPD)
K dispozici máte také číslo 841 700 700. Jedná se o tzv. bílou linku a hovor na ni je účtovaný podle konkrétního operátora.